aylas.blo.gg

Mitt underbara liv tillsammans med min Sambo och hund Ayla

SKELLEFTEE!! Bara massa bilder !

Publicerad 2013-03-19 23:38:00 i Allmänt,

 
Jag och Camilla ;) Naughty girls!
 
Jag Camilla och Johanna <3
Lilla jag :)
Min underbaraste <3
Johanna & Sebbe <3
Björn i Lule, påväg till Jokkmokk :)
I Jokkmokk för att leta reda på allt folk 
Tyrone & Jag!
Jag och min älskade babe! 
Rex! :)
Wille och massa andra barn på leos!

När vi flyttade till Skelleftehamn :')
När vi gick av tåget i Murjek ! 
En bild på mina skor en sommar dag när jag väntade på bästa kim! 
 
 
Mitt liv är så jävla bäst, detta var några bilder av allt som hänt i skellefte, allt kan ju inte visas right ;)? 
 
Jag saknar er så ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela