aylas.blo.gg

Mitt underbara liv tillsammans med min Sambo och hund Ayla

cake pan

Publicerad 2013-05-27 21:49:04 i

hur grym är inte denna? hur lätt som helst att göra sin egna tårta underbart fin tack vare denna uppfinning!!

CANNABIS ÄR INTE KNARK IDIOTER!!

Publicerad 2013-05-27 08:25:42 i

jag blir så less när folk tar cannabis som knark.

vet ni skillnaden på tobak och cannabis?!
tobak blir man beroende av, gräs blir du inte beroende av, dock vill du ha det för att det är så himla skönt enligt de som röker det.

kan någon berätta för mig varför cannabis är lika farligt som heroin och kokain tex? har någon dött utav cannabis?! haha jag dör lite inombords och hoppas verkligen inte att någon tror man kan ta överdos på cannabis.

läs på om olika droger, eller umgås med folk som tar dom så ska du få se vad som händer ;)

urinvägsinfektion på min lilla bäbis

Publicerad 2013-05-22 16:34:31 i

nu ligger vi alla i sängen och myser, har ju vart med ayla hos veterinären och även gått en promenad på 1 timme!

mysigt att se mina hjärtan mysa ihop sig och sova tillsammans!!

ayla ska nu äta antibiotika i 7 dagar så det känns väldigt bra att Vi fick tid redan idag :')!




fashion USA

Publicerad 2013-05-21 18:36:27 i

underbar fin blå klänning med öppen rygg
$209,99


älskar denna gula klänning! en brun kropp och denna klänning skulle slå allt!


$149,99

there is no time for this

Publicerad 2013-05-21 18:27:01 i Allmänt,

Vi flyttar om 10 dagar och jag har inte börjat packa alls, börjar bli lite smått stressad! 
 
Ringde angående jobb idag och och får förhoppningsvis timmar och det är bättre än inget alls! 
 
Imorgon ska jag till veterinären med min lilla bäbis som har fått urinvägsinfektion ;(! Så hon får antibiotika och blir av med det! 
 

AND U THINK UR PERFECT?!

Publicerad 2013-05-17 20:26:34 i

insaaaane!!!
mänskligheten måste bli bättre på att ge mer kärlek och ta hand om varandra!

sluta önska att folk ska dö, för hur känner du när någon nära till dig somnar in?

yeah?! omg! inte konstigt att man inte vill umgås med folk!

NO NEED TO WORRY

Publicerad 2013-05-17 14:29:18 i

folk försöker alltid intyga sig själva 'att det finns folk som har det värre än mig', men sanningen är den att ingen människa har någonsin varit i din situation och mått på samma sätt som du gör!

jag tänker på mina närmaste vänner, som mår så olika, som liksom varit med om olika saker i livets gång, och som mår så olikt varandra, men dom kan ändå relatera till varann.

livet blir vad du gör det till, det finns som inga spärrar, eller det finns inga regler som säger att så här SKA du leva. Du sätter dina regler och gränser.

kanske är därför världen ser ut som den gör idag, finns ingen fred, bara ilska.
människor som vill varann illa, aldrig någon hjälp.
vi kan fortsätta skänka pengar till fattiga länder, men ska det få dom att må bra? klart dom vill gå i skola osv, men först och främst, finner människorna ingen ro i sitt land, kommer dom heller inte finna någon ro med pengar.

blir du mobbad i skolan? finner du någon ro när
du har 1000 kr i din ficka? knappast! Du är
rädd för att mobbarna ska ta dom ifrån dig! säg ifrån och visa vem du är, stå upp för dig själv. då skulle världen se bra mycket bättre ut.




flytt & jobb i norge

Publicerad 2013-05-10 21:50:38 i

Vi fick lägenheten, underbart!
så nu ska jag börja packa lite smått annars lär jag dra ut på det in i det sista!

blev även erbjuden ett jobb i Norge, dock kommer jag att tacka nej då det är ett försäljnings jobb... jag vill ha ett jobb med pengar direkt och inte om några månader ;)!!

lägenhetsvisning

Publicerad 2013-05-03 19:10:59 i

har vart en lång dag idag för oss alla, Vi vaknade runt kvart över 5 då min kära klocka ringde för att sötnosen skulle till jobbet!

vart en riktig mys morgon och lägenhetsvisning, Hur underbar som helst!! hoppas verkligen att vi får den!!!!

sen vart det mys i centrum för att vänta på syster och vid 4 kom vi hem!

nu lagar älskling lite mat till mig och jag & våran bebis ligger i sängen och bara tar det lugnt!
imorgon kommer min älskade mor hit <3

god natt, antar att vi alla kommer att somna så fort vi fått maten i magen!


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela