aylas.blo.gg

Mitt underbara liv tillsammans med min Sambo och hund Ayla

Ljus!

Publicerad 2013-03-24 16:04:56 i lycka,

Jag har under alla år älskat doftljus men har inte direkt lagt ner så mycket pengar på det, förrän nu! Jag köper ljus via partylite och inne i vanliga affärer, väntar just nu på att få hem mina glo light ljus :')! Längtar!!
Och här om dan så köpte vi ett doftljus som luktar underbart, vanilj :'), det doftar så mycket och är lite som ett vax ljus. 135 kr, väldigt värt pengarna!
Dom hade två olika att välja mellan, vanilj och någon slags duschcreme/krydd doft, haha! Valde naturligtvis denna som luktar så gott. Slänger in en bild i slutet av inlägget.

Igår kom min älskade hem från sjukan och dom sa att det inte var något speciellt även om han hade ont i bröstet och ett tryck över det ? Lite konstigt.. Men det går nog över får vi hoppas.

Senare när ayla har vaknat och Wille har spelat klart så ska vi gå på ica så vi kan göra pizza här hemma. Mums :')!

Hoppas alla har en bra söndag :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela