aylas.blo.gg

Mitt underbara liv tillsammans med min Sambo och hund Ayla

Kompis det går bra nu

Publicerad 2013-04-08 01:10:15 i lycka,

I veckan som var ringde en tjej som jag mötte förra sommaren i Arvidsjaur på bussen, och hon ringde och berättade att hon har jobb till mig! Uppskattat som fan! :D

Ayla växer så det knakar, hon fick andra vaccinet i torsdags och var så duktig, la sig på 'bordet' för att sova :')! Mammas duktiga flicka!

Jag pluggar på som bara den och allt löser sig för min älskling.

Vill även berätta om en super bra djur affär i Åmål, krypin heter den.
Man kommer in i en affär som är så trivsam att vara i. Hundgodis på lösvikt och en massa koppel och halsband hänger fint. Även leksaker ligger fint och bra leksaker dessutom! Tjejen som äger denna affär är super trevlig och väldigt hjälpsam. Visar gärna kunden hur man skall göra och är väldigt generös ;)! Iaf mot oss!
Gå in där med hunden, det är super bra, min hund sov resten av dagen efter det besöket!

Nu ska jag försöka slita min älskling från fable så jag får kramas och pussas med han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela