aylas.blo.gg

Mitt underbara liv tillsammans med min Sambo och hund Ayla

Har du vaknat upp en morgon och förstått att du faktiskt är deprimerad?!

Publicerad 2013-04-26 08:29:25 i Allmänt,

Idag är en sån dag, som vanligt började den med marddrömmar, och i varianten av dom jobbigare. 
Vad jag drömde är ovesentligt för er.
 
Men mina drömmar handlar om allt från att mina nära och kära dör ifrån mig, att jag ska bli lämnad kvar helt ensam.
Det har vart värre, jag är i ett förhållande och har det hur underbart som helst. Detta har nu pågått i flera månader, fast dock så har jag blivit mycket bättre.Från att vara ett kontrollfreak, till att vara som vilken flickvän som helst. 
Dock tar mina drömmar över mitt humör och välbefinnande.
 
Jag kan bli irriterad/arg för små saker, som jag i vanliga fall hade skitit i.
Men jag har börjat komma på mig själv och ber därför om ursäkt.
 
Jag ska ta mig igenom detta utan någon hjälp, jag är en stark person som alltid klarat mig själv, i andra situationer.
 
Men det jag ville komma fram till är, jag vaknade upp av denna hemska dröm, surfade runt lite på telefonen om att drömma om att min pojkvän är otrogen osv. Det tog någon minut för mig att inse, jag tog upp min hund till sängen. min lilla ängel. Jag kollade på henne och insåg att jag är så jävla taskig mot den personen som betyder mest för mig. Som älskar mig över allt annat. 
Min älskade sambo. Jag får sån ångest över att jag drömmer idiotiska drömma om han. 
Jag får ångest för hur jag beter mig och hur mitt humör är. 
Och så såg jag en bild på han på telefonen och det fick mig att storlipa. Han är mitt allt.
 
Jag har varit med om otrohet och där man vill ha tillbaka sitt ex, men har ALDRIG trott att något ska sätta spår i mig. För jag har levt loppan.
Men nu slog det mig, under dessa åren så har jag levt väldigt olikt mig. 
Och när jag träffade min älskade, så bröt allt ut. Antagligen för att han gör allt som jag aldrig trodde någon skulle göra för mig.
 
Jag älskar dig W <3
Du är mitt solsken varje dag, du får mig att ta mig igenom dagarna. Och du är så underbar.
Jag älskar dig för den du är, för vad du än har gjort. Jag är så jävla stolt över dig.
Längtar tills du slutat jobbet så jag får krama och pussa dig mitt hjärta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela